вівторок, 5 травня 2015 р.

Меморіальна дошка Олександру Філю у Бережанах









…я
відходжу нині в даль,

Знаю, що лишаю жаль,

Як прийде весна на  подвір’я.

Пташка впустить біле пір’я…
Це такий малий
дарунок,

Це – мій з неба поцілунок.

Мамко, ти його прийми,

Пам’ятай мене завжди…
                                о. Петро Половко

На фасаді  Бережанської школи  №1 відкрито меморіальну дошку захиснику
України, Олександрові Філю, випускнику цієї школи, який загинув,  під час виконання бойового завдання в зоні АТО,.захищаючи
Вітчизну.
Під хвилюючу мелодію пісні «Пливе кача» меморіальну дошку  відкрили учасник АТО, випускник цієї школи А.
Дмитрик, в.о. директора школи О. Ганич, волонтер, учениця 10-Б кл. Г.Мала.
Відслужили молебень та освятили дошку пам’яті Олександра отець-декан
Михайло Бугай та отець Тарас Зоренний.
Закінчивши школу у 2012 році, бережанець 
Саша Філь став студентом Бережанського агротехнічного інституту, згодом
служив в одній з військових частин м. Львова. В зоні АТО був навідником
аеромобільно-десантного взводу 80-ї окремої аеромобільної бригади.
Загинув геройською смертю у серпні минулого року під час виконання
бойового завдання.
Сашкові посмертно присвоїли звання почесного громадянина міста Бережани,
а у  березні 2015-го Указом  Президента України нагороджений орденом «За
мужність».
Пам'ять Олександра Філя і всіх Героїв, котрі віддали життя за Україну,
присутні вшанували хвилиною мовчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар